مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصددانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد مبانینظریوپیشینهتحقیقفلسفهام-------
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد
فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .docx
تعداد صفحات: 130
حجم فایل: 272
قیمت: 55310 تومان
بخشی از متن:
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : 130 صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد
فصل دوم مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-1- مقدمه............................................................................................................................
2-2- مبانی نظری.....................................................................................................................
2-3- فلسفهاموزش علوم تجربی از دیدگاه برنامه قصد شده.................................................
2-4 –منابع برنامهاموزش علوم در کشور ایران.......................................................................
2-5- اهداف کلی در برنامه قصد شده.....................................................................................
2-5-1- دانسته های ضروری در برنامه قصد شده..............................................................
2-5-2- مهارتهای ضروری.................................................................................................
2-5-2-1- مشاهده..........................................................................................................
2-5-2-2-جمع آوری اطلاعات........................................................................................
2-5-2-3-برقراری ارتباط.................................................................................................
2-5-2-4-اندازه گیری....................................................................................................
2-5-2-5-کاربرد ابزار........................................................................................................
2-5-2-6-پیش بینی و فرضیه سازی.................................................................................
2-5-2-7- مفهوم تفسیر یافته ها و نتیجه گیری ................................................................
2-5-2-8- طراحی تحقیق...................................................................................................
2-5-2-9 مهارت های ذهنی برنامه قصد شده ...................................................................
2-5-3- هدف های دانشی برنامه قصد شده........................................................................
2-5-4- نگرش های ضروری.............................................................................................
2-5-4-1- هدف های نگرشی در برنامه قصد شده............................................................
2-6- اهداف کلی و اهداف جزیی به تفکیک دروس..............................................................
2-6-1- چک لیست جمع بندی اهداف کلی و اهداف جزیی برنامه قصد شده ................
2-7 - ارزشیابی از دیدگاه برنامه قصد شده.............................................................................